Alla inlägg under september 2011

Av Linnea - 30 september 2011 20:45

Heej!! 

Det har varit en jätte rolig dag, idag med Matilda!

Först så hämtade dom mig, efter det åkte vi direkt till Fjällnora. (Där vi plockade svamp)

Vi hittade ganska många faktist, lite orlika sorters svampar ...

Sen gick vi till en grill plats och grillade korv ... jag hade stövlar med mig så Matilda och jag gick lite i vattnet.  

Och sen skulle vi tillbaka till bilen och åka hem, men jag och Matilda ville klappa några djur.

Det var 1 häst och 3 roliga får som var helt galna i gräs!

När vi kom hem till Matilda (Jag skulle vara där en stund till kvällen)

så spelade vi lite The sims stadsliv!, det var kul, vill också ha! 

Imorgon ska jag åka till Game och köpa lite Sims 3 ...

Men sen gick vi in lite på http://www.thesims3.com/ och laddade ner lite saker, vi hittade en jätte rolig sak ... det var ett spöke som hållde i en godis skål, den var jätte rolig tyckte Matilda och jag!  

Sen så åkte jag hem ... jag och Matilda klappade min katt Chaplin lite innan hon skulle åka tillbaka hem för hon följde med och lämna mig.

Har inte gjort något mer intressant!, det har varit en jätte rolig dag med Matilda iallafall!  ...

Här kommer bara lite fjantiga bilder för jag har tråkigt! ...


Thaha! 

Men hejdå och godnatt!         

Av Linnea - 30 september 2011 07:45

Godmorgon!

Vaknade ganska tidigt idag för jag och min bror ska åka till Matilda och hennes familj klockan 10.15.  

Thihi jag längtar!

Men jag skriver mer ikväll om hur det gick med svamp-plockningen!

Hejdå!  

Av Linnea - 29 september 2011 19:03

Hej, det här är bara en snabbis!   ...

Jag ville bara säga att imon är det studiedag och då ska jag hem till bästa Tilda (Matilda) och plocka svamp i skogen!

Det ska bli så kul! 

Var bara det ...

Men hejdå!

Av Linnea - 29 september 2011 16:00

Hej!! 

Kom hem nyss från skolan ...

Nu sitter jag bara vid datan och är inne på Facebook, chattade lite med Sofie nyss.

Vi pratade lite om Sims för jag ska köpa nytt på lördag typ, och jag vet inte vilket jag ska ha!?

Kanske tar jag The sims kvällsnöjen och The sims drömjobb! 

Men drömjobb är jag inte säker på ... kanske tar jag Lyx & design, Utomhus lyx eller Stadsliv.

Vet inte ... men jag får se vad som finns! ...

Förlåt att jag tjatar mycket om Sims 3, men jag vill ha!

Hihi!  

Nu orkar jag inte skriva mer tyvärr ...

Men hejdå!  

Av Linnea - 28 september 2011 17:45

Hej!

Skolan idag var väll ganska kul ... palla skriva om det, så ni vet så kommer jag nog nästan aldrig göra det! 

Men ahh ... måste ha The sims 3 husdjur!, men jag kommer typ få det 20 oktober. Jag kommer börja blogga lite om Sims 3 när jag fått The sims 3 husdjur!

Kommer bli helt galen när jag fått det ... haha!!

Hejdå kramisar från Linnea som vill ha The sims 3 husdjur jätte mycket!  

Av Linnea - 27 september 2011 19:45

Hej!, det har varit en fjantig dag med Sofie! 

Skolan var inte så fjantig men vi var på Upp till 13 och där var vi fjantiga ...

Först sprang vi runt i jumpa salen och fjanta sen duschade vi i typ 2 timmar eller vi duschade inte hela tiden, vi gjorde lite annat också men sen gick vi till Upp till 13 saken.

Där köpte jag en risifrutti och en frukt, mumms! 

Kommer inte ihåg alla fjantiga saker vi gjorde men vi ritade lite teckningar ...

Jag och Sofie ritade Teletubbie teckningar, jag tycker att det är lite fjantigt för jag ska rama in dom hemma ... visst är jag fjantig!?

Haha!, men aja. 

Sen skulle vi åka hem och då var det en läskig buss chauför (stavning!), för jag och Sofie fjantade oss lite i bussen och då kom han och sa till oss!

Han sa att om vi fortsatte så skulle vi få gå av i nästa buss hålls plats! 

Men då fjantade vi oss inte längre ... 

Nu är jag hemma och gör ingenting, sitter bara vid datan ...

Här är några bilder som jag vill visa (dom är jätte fjantiga!):

Hela teletubbies gänget! 

Po

Lala

Dipsy

Tinky winky

(Jag tittar inte på det men dom är söta!)

Här är bara lite andra bilder som jag hittade (dom är också fjantiga!, tycker jag iallafall)  

Gullig katt!

BANAN!, haha!, jag Sofie och Matilda brukar säga det!  ... BANAN!

 

Haha! ...           

Men asså åhh vad jag är fjantig! ... lägger ut bilder på Teletubbies och 3 andra fjant bilder!

Men aja nu är det så.

Nu orkar inte jag mer ...

Hejdå o godnatt!

Ska inte sova nu men skrev nu istället för sen.


PS. Är fjantig och vill ha The sims 3 husdjur, puss o kram!   

Av Linnea - 26 september 2011 19:30

Hejjsan! 

Det har varit som vanligt idag ... skola och sånt ...

Nu har jag beställt The sims 3 husdjur, JAA!, fast jag vet inte om jag ska hämta den på posten eller ladda ner den bara ... jag köpte spelet på den här sidan ' http://store.origin.com/ ', jag hade fått ett mail och där stog det massa saker t.e.x att jag hade 30 dagar på mig att ladda ner det, men det har väll inte kommit ut då ... eller??

Jag vet inte, help mee!! ... okeej, ni kanske inte vet så mycket om det!, men ifall kommentera! ...

Huvudsaken är att jag får det, annars måste jag ringa och klaga! ...

Asså jag blir galen och får utbrott!!

Förlåt att jag tjatar mycket om det, men det är viktigt, vill ha ... aja, måste nog lugna mig lite, ska gå och sova 21.00 idag, men jag skriver nu istället för jag orkar inte sen.

Här är bilderna från förra omröstningen:

Det här är min katt (Teddy), han är typ borta det var längesen jag såg honom ... 

     

Godnatt!  

Av Linnea - 25 september 2011 20:30

Hej mina läsare!

Idag har jag cyklat en stund och sen fick jag en liten fluga i ögat, det var skit jobbigt! , men jag har fått ut den!

Sen har jag åkt till Gunsta med pappa, jag hade med mig pengar, så jag köpte 1 Bubblizz!♥ godis påse, en klubba och tuggummi!

Puss o kram på er ... hihi!  

Presentation


Hej!
Jag heter Linnea och kallas Nea, jag är 11 år och galen.
Min blogg handlar om mitt liv.
Ni får gärna skriva lite kommentarer, frågor och följa bloggen.
Hejdå ha det bra!
Myspace Falling Objects
Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Omröstning

Vilket namn är bäst? 1.Neeaa00 2.Liinnea00 ... Rösta nu! :D
 1.Neeaa00
 2.Liinnea00

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards