Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Linnea - 2 oktober 2011 20:48

Hej igen!

Har tråkigt nu så jag skriver ett inlägg ...

Men har tittat på Gustavsson 3 trappor, det var kul! 

Sen har jag fixat vindruvor, vill ha med mig till skolan imon.

Hihi!

Innan jag ska gå o sova så måste jag fixa om bloggen!, eller nää, det kan jag göra imon om jag orkar.

Kraam! 

Av Linnea - 2 oktober 2011 17:35

Godkväll läsaree!

Har åkt en liten sväng med papi till stan. 

Jag köpte 1 bubblizz godis påse ...

Sen åkte vi hem och jag började spela lite data, kommer väll spela lite Sims sen, eller jag venne ...

Men iallafall snart ska vi äta (pannbiff o makaroner!) muummss!  ...

Neejj!! imon är det skola ... längtar bara till kompisarna men inte till skolan!! 

Hejdå, nu är det matdags!    

Av Linnea - 2 oktober 2011 14:34

Hej, nu hade jag tänkt att visa några bilder! ... (om Sims asså) 

Först min sim:

Tog bara 1 kort, på vardags klädsen, tröjan är ny, byxan är ny och håret är nytt, men skorna bara kom och jag gillar dom!    

Här är staden 'Bridgeport' (från kvällsnöjen):




Och här är staden 'Twinkbrook' (från drömjobb):

   



 

Så ser städerna ut ... har inte börjat blogga om Simset nu ... kommer göra det när husdjur kommer ut, ville bara visa lite bilder!  

Det var det, hejdå!      

 

Av Linnea - 2 oktober 2011 09:45

Hejsan!!

Vaknade lite senare idag tror jag. (Klockan 09.10) ... eller det kanske inte är senare än annars vad jag brukar vakna?!  

Men skit samma ...

Ska snart spela The sims snart tror jag ... sims är så kuul!!

Längtar tills Husdjur kommer ut!!

Vill ha och det kommer jag ju få också!! 

Nu ska jag göra lite annat ... hejdå! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag heter Linnea och kallas Nea, jag är 11 år och galen.
Min blogg handlar om mitt liv.
Ni får gärna skriva lite kommentarer, frågor och följa bloggen.
Hejdå ha det bra!
Myspace Falling Objects
Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Omröstning

Vilket namn är bäst? 1.Neeaa00 2.Liinnea00 ... Rösta nu! :D
 1.Neeaa00
 2.Liinnea00

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards