Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Linnea - 15 oktober 2011 13:33

Hej! ...

Nu har jag ätit mycket godis o har fått pytte lite ont i magen. 

Ska nog vila från godiset en stund nu ...

Har fixat lite godis till Kinsta skola nu!  

Okej ni kanske inte fattar vad jag menar, men jag ska förklara för er! ...

På fredag ska min klass åka till Kinsta skola och sova där ,.. jag vet inte om alla ska sova där eller äns ska vara där en dag, men jag ska det iallafall med Sofie och Matilda! jag tror att Matilda ska med, hoppas!! ...

Det ska bli kul att sova där från fredag - lördag!

Godis ska det bli!!  ...

En till sak!! ... jag har beställt om från H&M nu för dom hade typ inte fått nån beställning från mig så pappa rinde dom och beställde om. Hihi!, vi fick 50% rabatt när vi beställde nu!

Pussar och kramar från lilla mig! 

Av Linnea - 15 oktober 2011 11:15

Godmorgon! 

Nu är det lördag och jag har börjat äta godis ... MUMMS! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag heter Linnea och kallas Nea, jag är 11 år och galen.
Min blogg handlar om mitt liv.
Ni får gärna skriva lite kommentarer, frågor och följa bloggen.
Hejdå ha det bra!
Myspace Falling Objects
Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Omröstning

Vilket namn är bäst? 1.Neeaa00 2.Liinnea00 ... Rösta nu! :D
 1.Neeaa00
 2.Liinnea00

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards